Acuerdo unánime de la oposición, PSOE , PSM y UPCM respecto a la licitación de limpieza en los edificios y dependencias del Ayuntamiento de Ciutadella.

PROPOSTA CONJUNTA SOBRE LA LICITACIÓ PÚBLICA DEL CONTRACTE DE SERVEIS DE NETEJA DE LES DEPENDÈNCIES I EDIFICIS MUNICIPALS

13 noviembre 2013

EXPOSICIÓ DE MOTIUS
Degut a les circumstàncies econòmiques s’han anat aplicant sucessives reduccions en les partides destinades a la neteja de centres educatius i edificis municipals. Fruit d’una primera mesura de reducció es va aprovar una disminució – de la que varen quedar exclosos els centres docents- a partir dels 730.812 euros anuals que figuraven inicialment en els pressupostos de l’any 2010 fins els 559.722,16 euros, segons contracte subscrit aquell mateix any.
Posteriorment i en el marc del pla de sanejament, es va aprovar per tots els grups polítics municipals una segona reducció del 20% de les partides assignades a la neteja d’edificis municipals i centres educatius quedant la rebaixa en 447.777,73 euros anuals, considerant els grups municipals que  presentam aquesta moció, que amb això s’havia arribat al màxim esforç raonable possible per equilibrar la necessitat d’estalvi  i la garantia d’oferir un servei acceptable.
Ara, unilateralment, l’equip de govern intenta aplicar un nou retall no contemplat al pla de sanejament consensuat per tots els grups polítics que rebaixaria aquestes partides fins els 374.337,90 euros i que podria arribar a posar en perill la qualitat del servei tenint en compte que molts d’ells són centres escolars, instal·lacions esportives, etc. en els que consideram que és necessari garantir condicions higièniques mínimes i necessàries. Així amb l’aprovació per junta de govern el passat 6 de febrer de 2013 es van modificar les condicions de l’esmentat contracte consistent en una nova reducció de l’horari de neteja inclòs dels centres escolars.
Raons per les que els Grups Municipals UPCM, PSOE i PSM sol·licitam la convocatòria d’una Junta de Portaveus extraordinària i urgent per a informar a l’oposició dels motius d’questa reducció, analitzant les seves conseqüències sobre la viabilitat i qualitat del servei i consensuant en el seu cas les modificacions oportunes en les condiciones de la licitació per a garantir la prestació del servei en les condicions adequades i, si escau,  procedir a fer la nova licitació pública segons els termes acordats. 
           

Comentarios

Entradas populares de este blog

CALENDARIO LABORAL CONSTRUCCIÓN PARA 2016.

CALENDARIO DE FIESTAS DE LA C.A.I.B. PARA EL AÑO 2015.

Datos paro por municipios de Menorca

LAS HORAS EXTRAS (III) EL SEXTO DÍA.

Publicación del Convenio colectivo del sector del Metal de las Illes Balears.

Calendario laboral 2016 Menorca.